یار مردم
یار مردم
 
یاری مردم در مسائل دینی, سیاسی.و...
لوگوي ما


حدود 400 سال پیش تشکّل فراماسونری به شکل آشکار در برخی از لژ ها مانند وال بیلدرز آغاز به فعالیت کرد. اما این فعالیت آشکار به معنای نشان دادن ساختاری نظام فراماسونری نبود بلکه تنها اعلام موجودیت کرد و تمام نماد ها و راز های خود را همچنان پنهان نگه میداشت .

در سال 2007 به واسطه استراتژی کوه یخ (iceberg strategy) کم کم برخی راز های خود را فاش کرد تا به چند هدف برسد .

یکی از اهدافی که آنان از طرح علنی کردن فراماسونری می خواهند به آن برسند؛ منتسب کردن برخی از نماد ها به مسلمین است. تا آنجا که ما مشاهده کردیم ظاهرا این پروژه در حال تکمیل شدن است . 

کل مطلب را در سه عنوان بررسی میکنیم :

1- ماسونر نشان دادن اسلام

2- ماسونر نشان دادن جمهوری اسلامی ایران (مرکز بیداری جهان)

3- خطرناک نشان دادن مسلمین با نماد ها


بررسی : 

1- ماسونر نشان دادن اسلام 

 برای رسیدن به این هدف، باید مسلمانان را به واسطه نماد "چشم چپ" که نماد دجال است؛ ماسونر نشان داد . چیزی که مشاهده کردیم این طور نشان داد که نماد چشم چپ که متعلق به دجال است؛ در عموم فیلم ها فردی این نماد را داراست که طرف بد ماجراست به عنوان مثال : 

 

در کارتون "استرو بوی" (Astro Boy) محصول 2009 آمریکا، نماد چشم چپ را کسی داراست که طرف بد ماجراست و رنگ او قرمز است  :

در این تصویر شهردار، به واسطه چشم چپ و هرم، شکل هرم و چشم را میسازد :

 

در تصویر بعدی که همان شهردار که در کالبد یک ربات رفته است؛ چشم راستش کور میشود :

تصویر بعدی متعلق به یک فیلمی است که از شبکه تهران پخش شده است؛ در این فیلم یک موجود سبز که طرف بد ماجراست تک چشم است :

هم چنین در فیلم اسپایدرویک که بارها از تلویزیون ما پخش شده، نماد چشم چپ را کسی دارات که طرف بد ماجراست . و در فیلم های متعدد دیگر باز همین نماد دیده میشه . پس میتوان احتمال داد که شاید این حرکت برای نشان دادن خروج دجال (ضد مسیح ) از طرف مسلمانان است . از آنجایی که دشمن اصلی آنان مسمانان خصوصا شیعیان اند و در تصویر بالا دیدیم که نماد چشم چپ را منتسب به موجودی سبز منتسب کرده بود؛ با این تفاسیر آنان در حال نشان دادن نماد دجال یا ضد مسیح به مسلمانان اند

که نشان دهند که فرمانده سپاه مسلمانان در جنگ آرمگدون، دجّال است .


این پروژه تا حدی جلو رفت که در فیلم ارباب حلقه ها از نماد چشم آن هم در دست یک جادوگر به نام سارامون، به عنوان نمادی شیطانی یاد شد :




و نکته قابل تامل تر شباهت عجیب سارامون به شیخ یاسین،  بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین است ( ایشان در سال 2004 توسط اسرائیل ترور شدند) و در این سه گانه به روشنی در حال القای فرض مذکور است ( البته این تشابه چهره در وبسایت های انگلیسی زبان هم نشان داده شده بود) :




و به همین دلیل است که در قسمت سوم ارباب حلقه ها، برجی که بر بالای آن چشم قرار داشت تخریب میشود چرا که آن برج نماد اسلام و تفکر اسلامی بود و در جنگی که در حقیقت جنگ آرمگدون بود، نابود شد . 

 

و از طرف دیگر موجودات یک چشم غالبا موجوداتی خوب و دوست داشتنی اند :

عروسک های المپیک 2012 لندن :

غفلت ما حد و مرز ندارد. بارها و بارها سه گانه ارباب حلقه ها از سیما پخش شده اما ظاهرا هیچ کسی در خود سازمان متوجه تفکر نهان درون فیلم نشده بود. ما نشسته ایم و غفلت وجود مارا فرا گرفته است و مثلا به چنین شرکت هایی اسرائیلی مجوز رسمی فعالیت میدهیم :

 

2- ماسونر نشان دادن جمهوری اسلامی ایران (مرکز بیداری جهان)

 پروژه بعدی و خطرناک نظام سلطه فراماسون نشان دادن ایران اسلامی است. این پروژه به واسطه باز شدن و آگاهی عموم مردم درمورد فراماسونری و نماد ها به حدی خطرناک شده که اگر مسئولان مربوطه دیر اقدام کنند؛ پروژه به ثمر خواهد نشست . 

در این پروژه، سعی بر آن شده که نظام اسلامی ایران نظامی تحت تفکر فراماسون ها جلوه کند . به همین دلیل اول باید عموم مردم از فراماسونری و نماد ها آگاهی یابند؛ بعد نظام ایران ماسونر نشان داده شود. به همین جهت آشنایی با فراماسونری خود به مشکلی برای امثال ما بدل شده که اگر نویسنده های مطلب آگاه نباشند؛ ضربه ای اساسی به نظام خودشان وارد کرده اند. به همین جهت همواره در برخی مطالب از اساس قرار گیری نماد ها در ایران (که همین فرض است) پرده برداشتیم .

آنان هنگامی که دیدند نمیتوانند از راه های نظامی حتی دیپلماتیک جلوی ایران بایستند، تصمیم به تخریب نرم ایران گرفتند که یکی از این روش ها فراماسون نشان دادن ایران، کانون بیداری جهانیست. در پروتکل های صهیون آماده که برای آن که حکومت بر مردم جهان را در دست بگیریم باید جهان را دو قطبی کینم تا عده ای در قطب 1 قرار بگیرند و عده ای دیگر در قطب 2 . و از همه مهم تر این که ما باید هر دو قطب را در دست داشته باشیم. به عبارت دیگر تز و آنتی تز متعلق به خودمان باشد و در ظاهر این دو قطب مخالف هم باشند . نمونه کوچک این عمل 2 قطب دموکرات و جمهوری خواه در ایالات متحده آمریکاست که در ظاهر مخالف هم اند و یقینا در باطن از یک نظام مخفی (دولت سایه) هدایت میشوند.

آنان در حال ماسونر نشان دادن نظام ایران اند که بیان کنند که این نظام هم به اصطلاح "دستش با ما در یک کاسه است" یا همدست ماست و قتی چنین فرضی را مردم باور کنند حمایت خود را از نظام برخواهند داشت و نظام به آسانی سقوط خواهد کرد. اما تفکر امام خمینی آنقدر قوی بود که هنگامی که خواستند اعلام موجودیت کنند فرمودند که " نه شرقی نه غربی" یعنی نه بولک شرق که تحت سلطه کمونیست، و نه بلوک غرب که تحت سلطه امپریالیسم و لیبرالیسم بود.و هر کشوری که از بلوک شرق بیرون می آمد در دام غرب می افتاد و بلعکس. بنابراین هدف امام حکومت اسلامی بود. امام دیدشان آنقدر وسیع بود که میدانستند بلوک شرق و غرب در حقیقت با هم همدست هستند و به همین جهت بود که آن سخن معروف را فرمودند. 

بنابراین برای ماسونر نشان دادن ایران ابتدا دست بر روی امام خمینی (ره) گذاشتند و گفتند که ایشان یک ماسون است! چراکه زمان ورود وی به ایران 9 و 33 دقیقه بوده . این فرض تا حدی جلو میرود که متاسفانه در اخبار های صدا وسیما و دیگر رسانه ها نیز بیان میشود که امام در زمان مذکور وارد ایران شده است . اما حقیقت چیز دیگری است زمان ورود امام خمینی (ره)، 9 و 27 و 30 ثانیه بوده . (به آرشیو روزنامه های آن زمان راجعه کنید) 

متاسفانه باز هم در اخبار و دیگر رسانه ها اخیرا به امام خمینی (ره) میگویند " معمار کبیر انقلاب " حال آن که در نظام فراماسونری به ماسون درجه 33 میگویند معمار بزرگ یا کبیر . چقدر ما غافلیم ؟ 

بعد از مراسم 14 خرداد  سال پیش که روز ارتحال امام خمینی (ره) بود؛ عکس هایی هوایی از حرم امام منتشر شد که واقعا تعجب برانگیز بود. 

در عین ناباوری مشاهده شد که اطراف حرم امام، چهار هرم ساخته شده است . البته سازنده گفت که منظور ما از ساخت این بنا هرم نبوده بلکه خیمه بوده چرا که بنا راس مربعی دارد. اما مشخص است که اگر کسی بخواهد نمادی را در جایی قرار دهد به یک باره نماد هرم و چشم را قرار نمیدهد. صبر میکند تا نماد به اصطلاح خیمه عادی شود آن هنگام است که کم کم ساخت هرم را شروع میکند. 

البته برخی درمورد این هرم های ناقص اینگونه تبیین کردند که " اگر گنبد را نماد اسلام و یا جمهوری اسلامی بدانیم؛ فراماسون ها میخواهند بیان کنند که ما در همه جا حضور داریم در چهار طرفتان"

اندکی آن طرف تر یعنی بهشت زهرای تهران، در نزدیکی قطعه 26 که قطعه شهداست؛ باز هم در کمال غفلت نماد آبلیسک ساخته شده . اگر مطالب را دنبال کرده باشید حتما میدانید که آبلیسک نماد چیست!

اما به کارگیری این نماد آن هم در این جا تا حدی بد است که مثلا فرض شود که در میان کشته شدگان اسرائیلی پرچم ایران باشد . این نماد در اینجا در حقیقت اوج تخریب مقام شهداست . تا کی باید غفلت کرد ؟

باز هم اندکی آن طرف تر در کنار نمای بیرونی ایستگاه مترو "حرم مطهر" نماد چشم دیده میشود :





چندی پیش مطلبی تحت عنوان " نماد های فراماسونری در ایستگاه مترو امام خمینی (ره)" در این گروه منتشر شد که بعد از درج مطلب در خبرگزاری فارس، مسئولان مترو بلافاصله نماد ها را برداشتند. همین اقدام ماسونر نبودن کشور را به اثبات میرساند. چرا که هیچ دولت ماسونری هرگز اقدام به نابودی نماد ها نخواهد کرد.

پروژه بعدی ماسونر نشان دادن رئیس جمهور وقت یعنی آقای احمدی نژاد بود. و توطئه یهودی جلوه دادن ایشان که بیان کنند ایشان در خدمت اسرائیل است و همچنین چند عکس از ایشان منتشر شد که بیان کنند ایشان فراماسون است اما با هوشیاری سایت وعده صادق دروغ این ادعا فاش شد.

به عنوان مثال چندین ماه پیش عکس هایی منتشر شد که نشان داده شده بود که ساختمان مجلس شورای اسلامی دارای چند نماد ماسونی است . یکی از این نماد ها ظاهر خود ساختمان است که شبیه به هرم است و از بالا نماد گونیا و پرگار بر آن منطبق است . دیگر نماد به کار رفته در این ساختمان تعداد پنجره های بزرگ آن است که ۱۳ عدد است و تعداد پنجره های کوچک ۲۰ عدد است که با جمع پنجره های بزرگ تعداد آن به ۳۳ عدد میرسد. ۱۳ و ۳۳ درست است که از اعداد مقدس ماسون هاست اما در این جا معنی بسیار مهمی میدهد.

توجه داشته باشید که ۱۳ در لژ های ماسونی تعداد سال هایی که یک ماسون اشراف زاده یا شاه زاده باید  بگزراند تا به مقام ماسون اعظم یا معمار بزرگ برسد و ۳۳ تعداد سال هایی است که یک فرد عادی باید بگذراند تا به مقام ماسون اعظم برسد . بنابراین به کار بردن ۱۳ و ۳۳ در این بنا به معنای لژ بودن این بناست آن هم بنایی که در آن قرار است برای یک کشور قانون وضع کنند. 
اما حقیقت درمورد این بنا آن است که قرار بوده در زمان محمد رضا پهلوی ساختمان جدید مجلس ساخته شود و طراح اصلی این بنا ماسون های فرانسوی بودند. که با انقلاب اسلامی ایران تمام پروژه های آنان برای ایران نقش بر آب میشود. و البته با غفلت مسئولان وقت آن زمان این بنا که نقشه آن موجود بوده ساخته میشود.

دشمنان ما از همین ساختمان برای ماسونر نشان دادن ایران استفاده کردند. امیدواریم مسئولان آگاه شوند و تغییراتی در این بنا ایجاد کنند که از این حالت بیرون آید.

 

 

يا مثلا شماره شبكه خبر، 22013911 است . 22 اول شماره پیش شماره آن منطقه در تهران است . اما چرا 13 ، 9 و 11 در آن به کار رفته ؟ جدی اتفاقی بوده ؟ و چرا 9 و 11 در کنار هم به کار گرفته شده ؟ عدد 911 از ترکیب دو عدد مقدس ماسون هاست که عددی مهم به حساب میآید و نماد 911 را بسیار به کار برده اند. این عدد در حقیقت عدد پرش از خداست . کابالیست ها معتقد اند که عدد خدا 10 است بنابراین شمارش 9 و 11 بدون محاصبه 10، عدد پرش از خدا تلقی میشود. دقیقا 911 روز بعد از حادثه برج های تجارت جهانی در ماه 9 و روز 11، انفجار هایی در مادرید اتفاق می افتند. شماره 911 در آمریکا یک شماره ای مثل 110 در ایران است . که هنگامی که با این شماره تماس میگیرد به مشکلات شما رسیدیگی میکنند. شماره ای که نماد امانیست است و به اصطلاح آنان خدا را با این شماره حذف کرده اند. 

به هر حال امیدواریم مسئولان این شبکه آگاه شوند .

برخی دیگر از نماد هایی که متاسفانه در ایران در حال انتشار است؛ معماری وحشتناک شهر ها خصوصا تهران است صرف معماری وحشتناک و درهم این بناها، در اغلب خانه ها در تهران شاید بتوان گفت از هر 10 خانه بافت جدید حد اقل یک خانه دارای نماد های ماسونی است . مثلا در تصویر پایین نماد دروازه شیطان را مشاهده میکنید که نگارنده مطلب حد اقل روزی ده ها خانه میبیند که این نماد در آن ها به کار رفته است .


چندی قبل هم تصاویری از سوی همکاران ما منتشر شد که نماد ستاره صهیون را بر روی سطل های زباله شهر مشهد به کار گرفته شده بود . این مصادیق کوچک تنها برای نشان دادن آن است که دشمنان تا کجا ها میخواهند نماد های خود را در کشور ما به کار ببرند تا نظام ما را فراماسونری جلوه دهند . البته یاد آور میشویم که افرادی که چنین بناهایی یا نماد هایی را به کار میبرند 99 % نمیدانند که این ها به چه معنیست . و تنها دست پنهانی است که از خارج از ایران این جریان را کنترل میکند.





 

چند ماه پیش هم در کتاب های کوچکی که در اتوبوس های شرکت واحد تهران است، نماد چشم در یک مطلبی که درباره پیامبر (ص) بود دیده شد .





تمامی این مطالب و مصادیق آن به خاطر این بود که نشان دهیم دست پنهان فعال دشمن دانای ما تا کجا آماده است .اگر واقعا به این نظام ایمان داریم؛ باید نگذاریم چنین چیزهایی در سطح کشور رشد کنند. بار ها نگارنده مطلب در فضاهای دیگر سایبری مشاهده کرده است که عده ای فریب خورده، از همین مطالب سوء استفاده کرده اند و نظام ما را ماسونر جلوه دادند. و در قسمت نظرات آن مطلب هم برخی این دروغ ها را باور کرده اند . به همین دلیل به مسئولین مربوطه میگوییم که مراقب این جریان در کشور باشند و هشیار باشند که به همین سادگی دشمن با غفلت ما میتواند ضربه هایی به کانون بیداری اسلامی وارد سازد 

 

3- خطرناک نشان دادن مسلمین با نماد ها

 پروژه جدی و خطرناک نظام سلطه، دشمن معرفی کردن مسلمانان خصوصا شیعیان به طور مستقیم و غیر مستقیم به جهانیان است . 

روش مستقیم این توطئه، دروغ پردازی ها نسبت به مسلمین است مثلا بیان میکنند که حادثه برج های تجارت جهانی به دست مسلمانان ایجاد شده .در حالی که این یک خودزنی از سوی شیاطین یا دولت مردان اصلی (پشت پرده) آمریکایی بود. و یا مناطقی را بمب گذاری میکنند و یک گروهک دست پرورده آمریکایی به نام القاعده مسئولیت بمب گذاری را به عهده میگیرد که البته وانمود میکنند که مسلمان اند. و نظام سلطه به واسطه فیلم ها و بازی ها یا به عبارت کلی رسانه هایش، مسلمین را وحشی، دشمن و نابودگر معرفی میکنند. که البته بسیار هم موفق بوده اند  چرا که مردم غربی در کم ترین بینش سیاسی به سر میبرند و نظام سلطه آنان را مشغول دنیا پرستی کرده است. 

اما روش غیر مستقیم به کار برده شده برای معرفی مسلمانان به عنوان دشمن، بسیار هوشمندانه در حال اجراست . 

این روش به دو دلیل به کار میرود. اول این که این روش، عمل مستقیم را تقویت میکند یعنی فرد در کنار این که به وی میگویند مسلمانان خطرناک اند به شیوه های غیر مستقیم هم همین فرض را به وی القا می کنند تا این خشونت در فرد تثبیت شود وگر نه روش مستقیم مقطعی است و طی گذر زمان از بین میرود.  علت دیگر این روش، آشنایی کودکان با این مسئله است .چرا که کودک هنوز توانایی درک این مسائل را ندارد به همین جهت این مسئله را در ساده ترین مباحث در ذهنش ثبت میکنند. و از همه مهم تر ذهن کودک به شدت تاثیر پذیر است و به راحتی هر نمادی را در خودش ثبت خواهد کرد. طبق گفته جناب کلبرگ، کودکان چون نمیتوانند این مسائل را تحلیل کنند به همین دلیل هرچه به آن ها القا میشود را ثبت خواهدن کرد. 

رنگ سبز بر اساس دکترین جناب فرانسیس فوکویاما رنگ منجی در شیعه است .و البته نماد مسلمانا هم هست . به همین جهت در برخی فیلم ها و بازی های ویدئویی، نماد سبز را به عنوان نماد دشمن به ذهن خواننده القا شده است به عنوان مثال در این روش غیر مستقیم : 

برای کودکان کارتونی ساختند به نام "کسپر" که یک روح خوب آبی است (درمورد رنگ آبی در مطالب گذشته توضیح داده شده ) و البته طرف بد داستان کسپر در برخی از قسمت ها موجودی سبز رنگ است . همان طور که در عکس نیز مشخص است؛ رنگ سبز در این جا به عنوان نماد دشمن در ذهن فرد قرار میگیرد.


و دوباره برای همین گروه سنی بازی ویدئویی بسیار جذابی ساخته میشود به نام "پرندگان عصبانی" در این بازی بسیار جذاب، بازیکن باید به وسیله پرندگان خوک های سبز را نابود کند. بسیار جالب است که اصلا هیچ خوکی درجهان به رنگ سبز نیست و به این دلیل خوک را به رنگ سبز درآورده اند که خوک جز کثیف ترین حیوانات است و نماد سبز به کار رفته در آن به معنی وحشی و بد نشان دادن نماد شیعه و اسلام است .

کم کم که کودک بزرگ تر میشود وی را با چنین بازی هایی مشغول میکنند. بازی هایی جنگی که هدف، دشمنان سبز اند:

این پروژه غیر مستقیم تا حدی جلو میرود که نماد یکی از گروه های بد ماجرا در چندگانه هری پاتر، به شکل مار سبز است . جالب اینجاست که نماد مار اساسا متعلق به خود ماسون هاست اما در اینجا به رنگ سبز به نمایش در آمده و البته گروه گریفیندور که یک گروه خوب است؛ نمادش شبیه به نماد حکومت بریتانیای سلطه گر است .

در دو فیلم نارنیا و آلیس هم که دو فیلم در حوزه آخرالزمان غربی به شمار میاید باز هم نماد سبز به کار فته به طوری که در فیلم آلیس در لحظه ای نماد خوک سبز از جلوی چشم آلیس گذر میکند

در این فیلم تنها به اشاره کوچکی به نماد سبز شده اما در فیلم نارنیا اساسا هدف نابودی نیروی سبز است به شکلی که این نیرو را به صورت یک مه سبز نشان داده که در حال نابودی مردم است :

اما شاید یکی از جدی ترین تهدید ها و تخریب هایی که تا به امروز ما در صنعت بازی ها دیدیم، بازی "Generals" باشد . اصولا بازی های ویدئویی تاثیر بیشتری نسبت به فیلم ها دارند چرا که ممکن است یک بازی بار هاو بار ها توسط کاربر اجرا شود. بازی جنرال، یکی از پر ترفدار ترین بازی ها در سبک استراتژیک است.که همواره از سوی برخی از گروه های نیمه حرفه ای به روز میشود. درقسمت استوری یا داستان بازی دشمنان به رنگ سبز اند و GLA نام دارند . این دشمنان که باز هم نماد مردمان خاور میانه یا مسلمین اند در استوری بازی همیشه به رنگ سبز اند حتی در تیتراژ آغازین بازی نشان داده شده که چندین نیروی GLA سبز، از پس چند تانک تیم USA و China بر نمی آیند. 

در این بازی پر طرفدار، جدی ترین مبانی جنگ علیه مسلمین به کار گرفته شده . به عنوان مثال بد جلوه دادن ساختمان های سنتی و مساجد مسلمین. مثلا در ورژن کنترا این بازی از درون یکی از ساختمان های گنبدی شکل که شباهت فوق العاده ای به مسجد دارد؛ موشک اسکات با کلاهک بمب هسته ای شلیک میشود . در این جا هم مساجد به عنوان نماد خشونت معرفی شده است :

گروه GLA نمادش شبیه به چشم است. در این جا هم باز ردی از پروژه ماسونر نشان دادن به چشم میخورد

اما مهم ترین چیزی که در این بازی نشان داده شده تروریست نشان دادن مسلمانان است به شکلی که در جای جای این بازی افراد دشمن به صورت انحاری به بازیکن حمله میکنند. البته در بازی "c&c tiberium wars" هم که به شکلی ادامه این بازیست؛ باز هم دشمنان انحاری اند و نماد های مسلمین را دارا هستند.

تمام این مطالب به منزله گوشزدی است برای ما تا در کنیم که امروز برای ما مسلمین، دام های بزرگی پهن کرده اند. آنان برای رسیدن به هدفشان بسیار بسیار زحت میکشند. ای کاش همه ما مسلمین قدری مانند این شیاطین زحمت میکشیدیم تا اینقدر مجبور نشویم مطالبی از این دست بنویسیم و پروژه های دشمن را فاش کنیم . امثال این مطالب به ما میخواهد بگوید که تنها عامل انتشار چنین مطالبی غفلت ما بوده است . اگر ما غفلت نمیکردیم دیگر نیاز به این همه روشنگری نبود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط مجید
تمامی حقوق مطالب برای یار مردم محفوظ می باشد